ورود خودکار به ویندوز ۸ بدون وارد کردن کلمه عبور
با آمدن ویندوز ۸ دو راه برای ورود به رایانه پیش پای شما قرار گرفته است. اول ایجاد یک حساب کاربری لوکال همانند اجدادش و دوم به وسیله ایجاد یک حساب کاربری مایکروسافت که امکان همگام سازی تنظیمات و اپلیکیشن ها را در رایانه های گوناگون ویندوز ۸ ای کاربر فراهم می کند. به طور پیشفرض برای وارد شدن به حساب کاربری خود در ویندوز ۸ اعم از نوع لوکال و یا حساب مایکروسافت باید کلمه عبور خود را هر زمان که در حال وارد شدن به ویندوز هستید تایپ نمایید. اما برای رایانه ی خانگی اصلا این کار به بی فایده است و بیشتر کاربران ترجیح می دهند به صورت خودکار و مستقیم وارد محیط ویندوز شوند.
در صفحه شروع ویندوز یا همان محیط مترو عبارت “netplwiz” را وارد نمایید.
سپس بر روی نام کاربری خود کلیک کنید. اگر از حساب کاربری مایکروسافت (Microsoft account ) اسفتاده می کنید، در قسمت نام کاربری رایانامه خود را مشاهده خواهید نمود.
سپس تیک Users must enter a username and password to use this computer را بردارید. پس از آن بر روی OK کلیک کنید که بعد از آن کادر محاوره ای باز خواهد شد و شما باید کلمه عبور خود را در آن وارد نمایید.
ممکن است در کادر بالا نام کاربری شما که همان رایانامه شما هست مشاهده نکنید. توجه کنید که یوزر نیم را تغییر ندهید و تنها کلمه عبور خود را دو بار وارد کنید و بر روی OK کلیک کنید.
اکنون رایانه خود را خاموش/روشن کنید تا تغییرات اعمال شود. اکنون خواهید دید که مستقیما وارد صفحه شروع ویندوز خواهید شد.
در صفحه شروع ویندوز یا همان محیط مترو عبارت “netplwiz” را وارد نمایید.
سپس بر روی نام کاربری خود کلیک کنید. اگر از حساب کاربری مایکروسافت (Microsoft account ) اسفتاده می کنید، در قسمت نام کاربری رایانامه خود را مشاهده خواهید نمود.
سپس تیک Users must enter a username and password to use this computer را بردارید. پس از آن بر روی OK کلیک کنید که بعد از آن کادر محاوره ای باز خواهد شد و شما باید کلمه عبور خود را در آن وارد نمایید.
ممکن است در کادر بالا نام کاربری شما که همان رایانامه شما هست مشاهده نکنید. توجه کنید که یوزر نیم را تغییر ندهید و تنها کلمه عبور خود را دو بار وارد کنید و بر روی OK کلیک کنید.
اکنون رایانه خود را خاموش/روشن کنید تا تغییرات اعمال شود. اکنون خواهید دید که مستقیما وارد صفحه شروع ویندوز خواهید شد.
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 15:8 توسط omid haghdoost
|



هر سوالی بود بپرسید.